پخش سراسری موزیک

تبلیغات و پخش موزیک در پیج های اینستاگرام

پخش موزیک در پیج های پربازدید و پرطرفدار اینستاگرام

پخش و تبلیغات تیزر آهنگ در صفحات اینستا گرام

تبلیغات و پخش موزیک در پیج های اینستاگرام

در حال حاضر بهترین و موثرترین روش تبلیغات که میشه در فضای مجازی انجام داد ،تبلیغات در اینستاگرام هست.تیم پخش موزیک ما با توجه به تجربه های خود لیستی از بهترین صفحات اینستاگرامی را آماده کرده و تبلیغات در این پیج های به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود (یعنی تبلیغ شما بعد از ۲۴ ساعت از روی صفحه مورد نظر برداشته و حذف خواهد شد)

شما عزیزان خودتان میتوانید از لیست ما (یا حتی خارج از این لیست) پیج های مورد نظرتون رو انتخاب و همچنین کلیپ و کپشن (متنی که زیر کلیپ گذاشته می شود) مورد نظرتون رو خودتون مشخص کنید.تبلیغات در پیج های بزرگ بازدهی بسیار خوبی برای موزیک شما به همراه خواهد داشت و اینطوری موزیک شما بسیار دیده میشه.

تیم ما با اکثر پیج های معتبر همانند : موزیک بروز ، بزن بخون ، حاشیه ، ملوبیت ، رادیو جوان ، رادیو موزیکال ، موزیکس پوزیکس ، صدای غایب و … کار میکنه پس نگران نباشید !

اگر برای ترک خود ، تیزر تصویری هم آماده کردید که بسیار عالی هست ، میتونید همون تیزر رو توی پیج های موردنظرتون تبلیغ و پخش کنید. اگر هم تیزر ندارید به هیچ عنوان نگران نباشید ! میتوانید یک موزیک پلیر (اکولایزر بسیار زیبا) سفارش بدین تا برای موزیک شما ساخته بشه و اون اکولایزر توی پیچ ها گذاشته بشه. به همین راحتی!

بهترین نوع پخش یک موزیک در فضای مجازی از نظر ما اینه : بیاید چند تا سایت خوبه به همراه چند تا کانال خوب مثلا پخش موزیک در ملوبیت بزنید.بقیه سرمایه رو بزارید روی تبلیغات در اینستاگرام چون باعث دیده شدن موزیک شما میشه و بازدهی خیلی خوبه داره.

برای مشاوره تبلیغات و پخش موزیک خود لطفا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۰۹۹۰۸۰۰۳۲۳۰

تلگرام : Publish_Music@

ایمیل : MusicManager95@gmail.com

_______

لطفا سعی کنید در تلگرام یا واتس آپ پیام بدین تا در اسرع وقت پاسخ داده بشه

_______

دیدگاه خود را بگذارید